Coca-Cola tuli Ungaris välja kampaaniaga “Love is Love” ja ajas sellega kohalikud konservatiivid närvi

Coca-Cola tuli Ungaris välja kampaaniaga “Love is Love” (tõlk. armastus on armastus), mis kujutab samast soost inimesi suudlemas. Kuigi kampaania sai kohalike konservatiivsete poliitikute ja poliitaktivistide pahameele osaliseks, ei kavatse Coca-Cola taanduda.

Ungari Fidesz partei, mida juhib peaminister Viktor Orbán, tipp-poliitik ja parlamendiliige István Boldog tegi ettepaneku Coca-Cola tooteid boikoteerida kuni kampaania keelustatakse. Sama mõtet toetasid konservatiivsed meediaväljaanded. Boikoteerimise ja kampaania keelustamise petitsioonile on alla kirjutanud juba 25 000 inimest, mis on pool vajalikest häältest, et see eesmärk saavutada. 

“Oleme pikka aega LGBTQ+ kogukonna õiguste eest seisnud, sest usume, et igal inimesel on õigus armastada, keda ta tahab. Coca-Cola toetab mitmekesisust ja võrdsust nii äris kui ühiskonnas. Hetkel käimasolev Ungari kampaania peegeldabki neid väärtusi,” ütles Coca-Cola kõneisik. 

Loe artiklit täismahus Turundajate Liidu kodulehelt

Fotod: https://www.facebook.com/cocacolahu/

Skip to content