Loovtööde konkursil Balticbest võitis kulla Leedu kampaania “We are all people” 

Möödunud reedel Tallinnas toimunud rahvusvahelisel loovtööde konkursi Balticbest finaalis hinnati Leedu LGBT+ teemalist kampaaniat kullaga.

Kampaania “We are all people” koondas Leedu 10 kaubamärki, kes avaldasid toetust kohalikule LGBT kogukonnale. Kampaania kavandas loovagentuur McCann Vilnius ja selle tellis ajakiri Žmonės. Agentuuri loovjuht Mantas Velykis ütles auhinna saamise kohta, et seekord võitis kulla mitta niivõrd agentuur, vaid kliendid, kes olid nõus projektiga liituma. “Võibolla on see väike samm muutuste poole, kuid just sellistest sammudest algab progress,” lisas ta.

Kampaanias osalesid teiste suurte kaubamärkide hulgas ka Telia, Swedbank, Ikea, Ecodenta, Red Bull ja Vilniuse Ülikool. Kõikde kaubamärkide reklaamid loodi ühtses vikerkaarevärvilises stiilis ja need ilmusid vahetult enne selle aasta Baltic Pride toimumist 6. juunil ajakirjas Žmonės.

Loovtööde konkurss toimus kuuendat korda ja žürii andis tänavu välja 73 auhinda, neist 14 kulda, 17 hõbedat ja 42 pronksi.

Vaata kampaania “We are all people” case study videot:

Video ja fotod: Youtube

Skip to content